سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی برگزار می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های قرمز به صورت خودرویی و در سایر شهرستان‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -تراب محمدی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به ضرورت انجام واکسیناسیون گفت: طبق قانون تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی باید واکسن کرونا تزریق کنند و به اداراتی که درصد واکسن نزده‌های کارکنان آن بیشتر است تذکر داده شود.

متاسفانه میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های میانه، مرند، جلفا و هریس پایین‌تر از سایر شهرستان هاست و ضرورت دارد فرمانداران این شهرستان‌ها اقدامات لازم برای افزایش میزان رعایت ضوابط بهداشتی را انجام دهند.

 همه جلسات اداری باید به مدت حداکثر۹۰ دقیقه با کمتر از ۳۰ نفر برگزار شود و ماموریت‌های اداری غیرضروری به مدت ۲ هفته و در طول اعمال محدودیت‌های سویه امیکرون تعویق شوند و اصناف نیز نسبت به دریافت کد اقدام کنند.

 برگزاری تجمعات فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و آیینی در اماکن مسقف حداکثر با ۲۰ درصد ظرفیت فضا و نباید بیش از ۹۰ دقیقه برگزار شود.

 ۹ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

در شهر‌های قرمز به مدت ۲ هفته تمام کلاس‌های دانشگاهی و مدارس به صورت غیرحضوری برگزار شود.

 تاکنون ۳۵ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال در استان نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند و این رقم، قابل قبول نیست.

رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی و آگاه‌سازی مردم در جامعه ایفا می‌کنند و باید از این ظرفیت برای تشویق مردم جهت تزریق واکسن استفاده کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.