صبح امروز از ۲۲ خودروی شخصی و موتورسیکلت که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام برگی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: امسال به دلیل شرایط خاص کرونایی مراسم ۲۲ بهمن به شیوه خاصی  برگزار شد و مردم با شور و نشاط در مراسم شرکت کردند.

او افزود: علت اجرایی شدن این مراسم، تعامل دستگاه‌های مسئول و مشارکت و حمایت‌های شهردار محترم کلانشهر تبریز است که با تعامل خاصی کمک بزرگی برای ما بودند، و به همین مناسبت امروز از ۲۲ خودروی شخصی و موتورسیکلت که با عشق به انقلاب و عشق  به ولایت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند تجلیل می‌شود.

شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز گفت: وحدتی که در استان بین دستگاه‌ها ایجاد شد توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بود و مردم با عزت و اقتدار در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور یافتند و دشمنان را مایوس کردند.

او افزود: انقلاب اسلامی با محوریت اسلام و در رأس آن با هدایت مقام معظم رهبری چهل و دو سالگی خود را سپری کرد و با عزت و اقتدار خود در صحنه‌ها و حوزه‌های مختلف به امید خدا حضور خواهد داشت.

شهردار تبریز گفت: اینکه هر سال ثابت می‌کنیم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان ولایت هستیم بسیار ارزشمند است و دهه مبارک فجر فرصت بزرگ و مغتنمی است که نشان دهنده حضور بسیار ارزشمند مردم است و مردم سالاری دینی محقق شده را نشان می دهد.

در پایان مراسم از ۲۲ نفر از برندگان حاضر در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.