سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یارانه‌های خود اشتغالی بهزیستی خراسان رضوی به ۱۴۵۰ مددجو تعلق می‌گیرد

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی از اختصاص یارانه‌های خود اشتغالی به ۱۴۵۰ مددجو خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -حمیده محدث گفت: بهزیستی خراسان رضوی تا پایان امسال شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مشوق اشتغالی برای مددجویان خویش فرما و کارفرمایان نیاز دارد که تا کنون ۹۰۰ میلیون تومان آن تخصیص یافته و پرداخت شده و مابقی نیز در تعهد بهزیستی است و به محض تخصیص اعتبار تا پایان سال مالی پرداخت خواهد شد.

به گفته او حق بیمه خویش‌فرمایان، حق بیمه سهم کارفرما و ارتقای کارآیی مددجویان، سه گروه از مشوق‌های اشتغالی بهزیستی هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت:دو گروه از اعضای جامعه هدف بهزیستی مشمول دریافت یارانه‌های خویش فرمایی هستند که شامل مددجویان نیازمند و معلولین هستند که به صورت خویش فرمایی از پوشش بیمه استفاده می‌کنند و تعداد آن‌ها امسال ۲۲۰ نفر است.

به گفته محدث در بخش حق بیمه سهم کارفرما، کارآفرینانی که مددجویان بهزیستی را بکار می‌گیرند در پرداخت حق بیمه، از ۲۰ درصد حق کارفرما معاف هستند و بهزیستی این سهم را پرداخت می‌کند.

او گفت: در این بخش حدود ۹۰۰ نفر مشمول یارانه تشویقی می‌شوند که در حال پرداخت تعهدات بهزیستی هستیم.

به گفته  معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی  گروه سوم مشوق‌ها مربوط به ارتقای کارآیی مددجویانی می‌شود که توسط کارآفرینان در گروه‌های مختلف اشتغالی بکارگیری شده‌اند.

محدث گفت: در این بخش نیز امسال ۳۵۰ نفر مشمول دریافت کمک هستند که از این یارانه بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام//م.م.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.