سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطفای حریق با کمک آتش نشانان اهوازی

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۰ عملیات اطفای حریق و امدادی توسط آتش نشانان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - ابراهیم قنبری گفت: منزل مسکونی در منطقه عین ۲ خیابان ۱۲ غربی به علت افتادن هیتر برقی بر روی پرده دچارآتش سوزی شد و شعله‌های حریق با حضور به موقع آتش نشانان مهار و از پیشروی حریق جلوگیری شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز می گوید:  آشپزخانه منزل مسکونی در روستای خماسی پشت بیمارستان سلامت به علت انفجار اجاق گاز تخریب شد و یک دختر ۱۶ ساله دچار مصدومیت شد که به بیمارستان اعزام شد.

به گفته قنبری مهار حریق منزل مسکونی در منطقه منبع آب به علت روشن بودن بخاری در مجاورت اثاثیه، حریق ساختمان متروکه در شهرک آغاجری و حریق پایه برق در جاده ساحلی غربی پارک جزیره از دیگر عملیات‌های انجام شده با تلاش آتش نشانان می‌باشد.

 سر یک کودک که درون نرده‌های تراس منزل مسکونی در منطقه کوی سعدی خیابان کارون شرقی گیر کرده بود با ایمن سازی و ابزار تخصصی توسط آتش نشانان رها سازی شد.

 آتش نشانان در عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع مسکونی در مناطق گلستان و کوی ملت ۲ شهروند را نجات دادند. همچنین خودرو ایسوزو ۶ تن درمسیر ورودی شهرک دانشگاه که درون چاله افتاده بود توسط آتش نشانان رها سازی شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.