رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۴ عملیات اطفای حریق و امدادی توسط آتش نشانان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  ابراهیم قنبری گفت: ساعت ۱۱و هشت دقیقه حریق مغازه تعویض روغنی در راه بند که منجر به فوت مرد ۴۰ ساله شده بود توسط آتش نشانان مهار شد.

به گفته او حریق منزل مسکونی ساعت ۱۳و ۲۰ دقیقه در منطقه ۲۰۰ دستگاه توسط آتش نشانان مهار شد و این حادثه که به علت نشت گاز کپسول ال پی جی رخ داده بود یک مصدوم برجای گذاشت که به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل داد شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز می گوید: تویوتا وانت ساعت ۱۴و ۴۸ دقیقه در فاز ۲ پادادشهر به علت قراردادن بنزین در اتاق کابین و روشن کردن سیگار دچار حریق شد و آتش نشانان سریعا حریق را مهار کردند. ضمن اینکه سرنشین خودرو دچار مصدومیت و به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شد.

قنبری گفت: عملیات‌های مهار حریق خودرو پراید ساعت ۱۹و هشت دقیقه در شیخ بها و منزل مسکونی ساعت ۲۱ در ملاشیه به علت سرایت حریق از هیتر به سیم کولر، منزل مسکونی ساعت ۲۱و ۹ دقیقه در مهدیس، موتورسیکلت در پردیس ساعت ۲۲و ۵۳ دقیقه، اتاق نگهبانی ساختمان در حال ساخت ساعت ۲۳و پنج دقیقه در کمپلو و کنتور برق پاساژ تجاری در ۳۰ متری خیابان سیروس با موفقیت توسط آتش نشانان انجام شدند.

این مقام مسئول می گوید: واژگونی خودرو پژو پارس و مصدوم شدن سرنشین آن ساعت ۲۳ و ۵۷ دقیقه در جاده ساحلی رخ دادکه آتش نشانان با ایمن سازی و ابزار تخصصی مصدوم را از اتاقک خودرو رهاسازی و به بیمارستان اعزام کردند.

آتش نشانان در عملیات نجات محبوس شدگان منزل مسکونی در مناطق لشکر، کیانپارس، کیان آباد، شیخ بها جنوبی چهار شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، اطفای حریق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.