سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش بیماران کرونایی ورودی به مراکز درمانی بندرماهشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر از افزایش ۴۰ درصدی تعداد بیماران کرونایی ورودی به مراکز درمانی بندر ماهشهر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -شنبدی گفت: با شیوع ویروس اومیکرون زنگ هشدار آغاز پیک ششم به صدا درآمده و ۴۰ درصد به تعداد بیماران طی ۱۷ روز گذشته بهمن ماه نسبت به ۱۷ روز دیماه افزوده شده و این بار بسیار سنگینی است که به حوزه بهداشت و درمان وارد آمده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر می گوید: کادر درمان درگیر بیماری شده اند و ما از مردم فهیم می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، عدم حضور در دورهمی‌ها و مراسمات و دوری از هر گونه عادی انگاری ما را یاری نمایند، تا به خوبی این پیک را پشت‌سر بگذاریم.

 حوزه بهداشت و درمان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی و بیمارستان‌های صنایع پتروشیمی و تامین اجتماعی به صورت شبانه روزی درگیر این بیماری هستند، لذا از بیماران خواهشمندیم بدون هیچگونه نگرانی و با سعه صدر این ایثارگران را یاری نمایند تا بتوانند خدمات بهتر و منسجم تری را ارائه نمایند.

افراد هرگونه علائم شبه سرماخوردگی را نشانه اومیکرون بدانند و با شروع درمان، خود را قرنطینه کنند و برای پیشگیری از انتقال بیماری به دیگران با استفاده اصولی و درست از ماسک از هرگونه تردد و تجمع غیر ضروری نیز خودداری نمایند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.