سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلال احمر منادی صلح و همگرایی در میان جامعه است

درهفتمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان «انقلاب اسلامی،تکریم مقام زن و تحکیم بنیان خانواده» ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت استان و مشاور امور بانوان جمعیت با مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری دیدار و گفتگو کرد .

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ضمن تبریک دهه مبارک فجر واعیاد پیش رو گفت: امروزه بانوان کشور در تمام عرصه ها در کنار مردان به فعالیت پرداخته و توانستند به پیشرفت ها و موفقیت های کم نظیری نیز دست پیدا کنند، بانوان ایران زمین همان گونه که در سال های اولیه پیروزی انقلاب و آغاز جنگ تحمیلی بعنوان بانوان امدادگر مسئولیت امدادرسانی به رزمندگان را به بهترین شکل ممکن ایفا کردند امروز نیز با گذشت چندین سال از آن روزهای پر از عشق و ایثار، با حضور در عملیات های امداد و نجات ثابت کردند فداکاری و عشق به همنوع مرد و زن نمی شناسد و در تمامی بحران ها دوشادوش مردان مشغول به خدمات رسانی هستند .

میربهاء الدین می گوید:این روز بهانه ای شد تا از زحمات شما بعنوان بانوی موفق در امر مدیریت ، تقدیر و تشکر نموده و ان شاءالله بتوانیم با تعامل بیشتری در کنار هم در جهت انجام فعالیتهای بشر دوستانه برای مردم خدمت کنیم وگره گشای آنان باشیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با تاکید بر موضوعیت و نامگذاری این روز تحت عنوان روزخانواده گفت : خانواده در حرکت انقلاب و به فرموده امام راحل بعنوان محوردر همه امور از جمله جریانات آموزشی ، فرهنگی و قوانین مد نظر بوده است و معنی خانواده در انقلاب همین است .

او همچنین بر الویت کار فرهنگی تاکید کرد و گفت: کار فرهنگی روحی است که هرگز از عمل خوب جدا نخواهد شد و همدلی،تلاش و تعاون به صورت متمرکز بین بانوان در هنگامه بحران های گوناگون و در زمینه های مختلف باعث گسترش آن خواهد شد‌ .

زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری دراین دیدار ضمن قدر دانی از حسن نظر مدیرعامل جمعیت هلال احمر نسبت به این روز و حوزه بانوان گفت : هلال احمر منادی صلح و همگرایی در میان جامعه است و خوشبختانه با نقش آفرینی موثر در بحران های گوناگون برای بهبود وضعیت مردم ،ایثار و تلاش کرده است.

او گفت : دفتر امور بانوان استانداری تجربه ای گرانسنگ از مشارکتی مسئولانه را با جمعیت هلال احمر در پیک پنجم کرونا داشته است.

در پایان این دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اهداء لوح سپاس و هدیه اززحمات زهرا ابراهیمی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تقدیر بعمل آمد

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.