سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان همچنان در وضعیت زرد قرار دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت, شهرستان زاهدان همچنان در وضعیت زرد قرار دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - محمد هاشمی شهری گفت: تغییری در رنگ بندی اعلام شده وزارت بهداشت در خصوص شهرستان زاهدان رخ نداده و این شهرستان همچنان در وضعیت زرد قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان  می گوید:این موضوع شایعه احتمالا ناشی از برداشت نادرست از مصاحبه هشدارگونه اخیر سرپرست مرکز بهداشت شهرستان زاهدان بوده  که او در این مصاحبه هشدار داده  در صورت عدم رعایت شیوه نامه ها و فزایش موارد ابتلا به کرونا، احتمالا رنگ بندی شهر زاهدان از زرد به نارنجی و قرمز تغییر خواهد کرد.

او گفت:  در حال حاضر میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی به منظور مقابله با همه گیری بیماری کرونا مطلوب نیست.

به گفته هاشمی شهری  در صورت تغییر وضعیت همه گیری بیماری در زاهدان از وضعیت فعلی (زرد) به نارنجی و قرمز، قطعاً از طرق مقتضی، مراتب به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

او می گوید:در حال حاضر آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان های تابعه استان بر اساس اعلام وزارت بهداشت شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیمروز و تفتان در وضعیت آبی و سایر شهرستان های استان در وضعیت زرد است و در صورت هر گونه تغییر در این رنگ بندی، مراتب از طریق رسانه ملی و پایگاه های اطلاع رسانی دانشگاه های علوم پزشکی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.