سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون تاسیس شرکت‌های حمل ونقل بین المللی کالا

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام از متقاضیان واجد شرایط در آزمون بیست و ششم تاسیس شرکت‌های حمل ونقل بین المللی کالا از ۷ بهمن ماه امسال آغاز شد و تا جمعه ۷ اسفند ماه خاتمه می‌باید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری  گفت:  اطلاعات مورد نیاز از طریق تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir اطلاع رسانی می‌شود و متقاضیان می‌توانند با بارگذاری مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

او گفت:  تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقبا اعلام می‌گردد.

او می گوید: افرادی که می‌خواهند در آزمون تاسیس شرکت حمل ونقل بین المللی کالا شرکت نمایند لازم است علاوه بر داشتن شرایط عمومی و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ازدانش تخصص وعلمی کاربردی و سوابق کاری مفید اجرایی در حوزه حمل ونقل بین المللی کالا برخوردار باشند.

به گفته معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان   با توجه به شرایط کرونایی انجام دونوبت واکسیناسیون و ارائه گواهی آن که حداقل دوهفته از نوبت دوم گذشته باشد و ارائه تست پی سی آر منفی کرونا با مهلت حداکثر ۹۶ ساعت از انجام آزمایش صادر شده از آزمایشگاه معتبرالزامی است.

باقری  گفت: قبول شدگان آزمون دوره‌های قبلی اجازه شرکت در آزمون را نداشته و درصورت مشاهده با گزارش چنین مواردی برابرمقررات اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.