سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ۲ طرح آبرسانی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه فجر، ۲ طرح آبرسانی در استان چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، دو طرح آبرسانی در این استان آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

این طرح‌ها شامل پکیج رفع کدورت خط انتقال آب آشامیدنی کوهرنگ به شهرکرد و مجتمع تامین آب موقت شهر سردشت لردگان است.


بیشتر بخوانید


برای اجرای این طرح‌ها در مجموع ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی و داخلی تامین و هزینه شده است.

از این مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی پکیج رفع کدورت خط انتقال آب آشامیدنی کوهرنگ به شهرکرد و ۲۰۰ میلیارد ریال به‌منظور اجرای مجتمع آب‌رسانی به روستا‌های سردشت لردگان هزینه شد.

عملیات اجرایی پکیج رفع کدورت خط انتقال آب آشامیدنی کوهرنگ به شهرکرد با ظرفیت ۳۰۰ لیتر در ثانیه تصفیه آب در سال ۱۳۹۵ آغاز شد و با بهره‌برداری از آن ۲۰۰ هزار نفر ساکنان شهرکرد از مزیت‌های آن بهره‌مند شدند.
عملیات اجرایی مجتمع تامین آب موقت شهر سردشت لردگان از سال ۱۳۹۸ آغاز و برای اجرای این طرح ۱۰ کیلومتر خط انتقال و لوله‌گذاری، ۳۰ کیلومتر شبکه توزیع و یک ایستگاه پمپاژ احداث شده است.

با بهره‌برداری از مجتمع تامین آب موقت شهر سردشت لردگان با ظرفیت ۱۵ لیتر در ثانیه تامین آب زمینه بهره‌مندی ۶ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی فراهم شد.

به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مقدمات لازم برای آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستای هفت‌پیران شهرستان اردل فراهم شده است که برای اجرای این طرح به‌طول سه کیلومتر لوله‌گذای انجام و پنج میلیارد ریال اعتبار استانی در نظر گرفته شده است.

با اجرای این طرح زمینه بهره‌مندی ۱۹ خانوار ساکن در روستای هفت‌پیران شهرستان اردل فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: دهه فجر ، طرح آبرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.