همزمان با دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی هفت طرح با سه کاربری آموزشی، زیرساخت و مسکونی در شهرستان لردگان آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - همزمان با هفتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی، ۲۸ طرح در شهرستان لردگان با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی و محلی بهره برداری شد.

برای این طرح‌ها ۸۲۸ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال هزینه شده است که از این مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، ۷۰ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال از بودجه استانی، ۲۳۳ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال از اعتبارات داخلی، ۱۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و ۳۹۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان تامین و هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها با شش کاربری مسکونی، صنعتی، بهداشت و درمان، دامپروری، زیرساخت و آموزشی زمینه اشتغال مستقیم ۲۵ نفر فراهم شد.

اجرای طرح هادی، مسکن‌های مددجویی، ترمیم و آسفالت معابر، کارگاه فرش دستباف، ساخت مدرسه، مرکز جامع خدمات سلامت، سی. تی. اسکن بیمارستان شهدا، اجرای طرح‌های شهری، طرح‌های دامپروری، تولید مواد شوینده، بهینه‌سازی شبکه‌های برق و ایجاد سایت جدید، افزایش تکنولوژی و بهینه‌سازی تلفن همراه از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی لردگان به‌شمار می‌رود.

همچنین عملیات اجرایی هفت طرح با سه کاربری آموزشی، زیرساخت و مسکونی در شهرستان لردگان آغاز شد که برای اجرای این طرح‌ها ۱۴۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

در زمان اجرا و ساخت این طرح‌ها در شهرستان لردگان زمینه اشتغال ۳۰ نفر فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار