سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام:

۳۲ هزار متقاضی مسکن ملی در ایلام ثبت نام کردند

بهادری گفت: تاکنون ۳۲ هزار و ۹۰۲ مورد ثبت نام متقاضیان برای مسکن ملی به ثبت رسیده که از این تعداد هشت هزار و ۸۵۷ مورد حائز شرایط اولیه بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -  مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: سهم استان ایلام از طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون بیش از ۱۵ هکتار زمین جهت احداث این واحد‌ها در استان واگذار شده است.

او گفت:تا کنون سه هزار و ۴۷۳ مورد نیز تایید نهایی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: یک هزار و ۷۹۴ نفر از متقاضیان نیز آورده خود را واریز کرده اند.

بهادری گفت: در طرح مسکن ملی در استان ایلام تاکنون ۱۷۲ واحد در مرحله اسکلت و سقف، ۵۱۷ واحد در مرحله فنداسیون و یک هزار و ۴۱ واحد نیز در مرحله خاکبرداری اولیه قرار دارد.

او گفت: با توجه به روند نهایی ثبت نام و و تایید نهایی اشخاص و واریز سهم اولیه آن‌ها روند واگذاری زمین و احداث واحد‌ها نیز در حال افزایش است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون برای تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت مسکن ملی در استان ۱۵/۳ هکتار از محل منابع سازمان ملی زمین و مسکن، ۶۵ هکتار از طریق تغییر کاربری، ۴۱۱ هکتار از طریق الحاق به شهر، ۱۲/۴ از طریق محل اعمال ماده ۶ قانون ساماندهی و ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تامین شده که می‌توان گفت که تامین زمین در استان تکمیل و به سرانجام رسیده است.

ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای مهر ماه در بیش از ۶۰۰ شهر کشور آغاز شده و مقرر شده دولت در قالب این طرح ۴ میلیون واحد مسکونی را برای متقاضیان واجد شرایط از جمله مردان مجرد بالای ۲۳ سال و خانم‌های سرپرست خانوار بالای ۳۵ سال در نظر بگیرد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.