مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تعاونی‌های مسکن مهر دهلران در صورت تکمیل واحد‌های باقی مانده از کمک ۴۰ میلیارد ریالی راه و شهرسازی در قالب آورده مردمی برخوردار می‌شوند

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - عبدالله بهادری در نشست شورای مسکن دهلران به ۲ هزار و ۲۴۷ واحد مسکن مهر در شهرستان دهلران شامل یک هزار و ۹۷۰ واحد در دهلران و ۲۷۷ واحد در موسیان اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۸۵۳ واحد تعیین تکلیف شده اند.

او به بیش از ۴۰۰ واحد در قالب تعاونی نیز اشاره کرد و گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل واحد‌های مسکن مهر دهلران از طریق وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده و چنانچه تعاونی‌ها تا پایان سال جاری واحد‌ها را تکمیل کنند از این کمک در قالب آورده مردمی برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: ١۰۰ میلیارد ریال نیز از محل بند (ب) تبصره هشت وزارت راه و شهرسازی در قالب تفاهم نامه برای کمک به شهرداری دهلران برای تکمیل جوی و جدول مسکن مهر تخصیص یافته است.

بهادری از تلاش برای حذف نقاط حادثه خیز محور دهلران به مهران در نصریان خبر داد و گفت: این طرح یک مرحله مناقصه برگزار و تجدید مناقصه شده و به زودی پیمانکار آن مشخص می‌شود.

او همچنین به چهار بانده کردن ۱۲ کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک اشاره کرد و گفت: با اختصاص قیر، روکش آسفالت مسیر انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از ۳۰ کیلومتر چهار بانده کردن مسیر دهلران به اندیمشک در قالب فاز دوم خبر داد و گفت: این طرح در مرحله تجهیز کارگاه است و به زودی عملیاتی می‌شود.

او به ۳۲ هزار و ۶۰۰ واحد سهم استان در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط اولیه بوده اند.

بهادری گفت: سه هزار و ۶۰۰ نفر تایید نهایی و یک هزار و ۸۱۹ نفر واریزی داشته اند.

او گفت: در استان یک هزار و ۳۷۰ واحد در قالب ۶۲ پروژه پروانه ساختمانی صادر شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.