سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ پروژه توزیع برق شهرستان هیرمند افتتاح شد

مدیر امور توزیع برق شهرستان هیرمند گفت: ۲پروژه توزیع برق این شهرستان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال بهره‌برداری شد.

  به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،  سمیرا میر  گفت: سه هزار و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، یک کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب سه دستگاه پست هوایی و نصب هفت دستگاه پست توزیع هوایی از جمله حجم عملیاتی پروژه‌های افتتاح شده این شهرستان است.

او ادامه داد: ۲۱۰ خانوار با انجام این پروژه‌ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

 مدیر امور توزیع برق هیرمند به پروژه‌های کلنگ زنی به تعداد ۴ پروژه این شهرستان اشاره کرد و افزود: احداث بیش از چهار کیلومتر شبکه فشار ضعیف، احداث بیش از یک کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب هفت دستگاه ترانسفورماتور، استحکام سازی ۱۰۰ اصله پایه فرسوده و اصلاح و بهینه سازی بیش از ۱۳.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف از جمله پروژه‌های قابل کلنگ زنی در ایام دهه فجر است.

او  اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها بیش از ۵۸ میلیارد ریال است.

 شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، در حوزه‌های گوناگون همچون توسعه شبکه، اصلاح و بهسازی شبکه، بهره گیری از زیرساخت‌های نرم افزاری در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان تلاش کرده است.

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با دهه فجر، ۱۲۱ پروژه توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال در این استان افتتاح و ۵۱ پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.