سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ولادیمیر چیزوف:

روسیه از هیچ کس از جمله بایدن ترسی ندارد

نماینده روسیه در اتحادیه اروپا در اظهاراتی گفت کشورش از رئیس جمهور آمریکا و یا رئیس کمیسیون اروپا هراسی ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان – ولادیمیر چیزوف، نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا در سخنانی گفت در صورتی که اتحادیه اروپا هرگونه تحریمی را اعمال کند، مسکو آماده پاسخگویی با ضد تحریم هاست.

ولادیمیر چیزوف، نماینده روسیه در مصاحبه با شبکه «EPT۱» یونان گفت: روسیه از چیزی نمی‌هراسد. روسیه از کسی از جمله خانم فن درلاین (رئیس کمیسیون اروپا) و بایدن هراسی ندارد. اما من تحت تأثیر جمله بندی آن‌ها قرار گرفتم که گفته اند روسیه با مادر تمامی تحریم‌ها روبرو می‌شود. این، من را به یاد کلمات صدام حسین می‌اندازد.

گفتنی است اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اروپا پیشتر در سخنانی مدعی شده بود: اتحادیه اروپا بسته گسترده‌ای از محدودیت‌های اقتصادی و مالی را علیه مسکو آماده کرده و اعمال برخی تحریم‌ها علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را رد نمی‌کند.

رئیس کمیسیون اروپا مدعی شده بود این بسته شامل محدود کردن دسترسی به سرمایه خارجی و کنترل صادرات محصولات فنی است و می‌تواند موجب تضعیف بیشتر اقتصاد روسیه و و لادیمیر پوتین شود.

اخیرا در غرب و در کی‌یف نگرانی‌ها درباره تدارک ادعایی مسکو برای حمله به اوکراین افزایش پیدا کرده است. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، این اظهارات را تشدید تنش پوچ و بی‌اساس خوانده و تاکید کرده است که روسیه هیچ‌کس را تهدید نمی‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.