سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چهار طرح صنعتی، بهداشتی و درمانی و برق رسانی در زرند

فرماندار زرند گفت: با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان چهار طرح مختلف صنعتی، بهداشتی و درمانی و برق رسانی در شهرستان زرند افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۱۴ میلیارد تومان چهار طرح مختلف صنعتی، بهداشتی و درمانی و برق رسانی وخدماتی در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی صادق زاده گفت: طرح توسعه واحد سنگ شکن و فرآوری ۱ونیم میلیون تن سنگ اهن با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۴۰ نفر، افتتاح پایگاه بهداشتی و درمانی مرحوم فرزاد یزدانی با هزینه ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و اشتغالزایی ۱۰ نفر و قرار گرفتن بیش از ۱۲ هزار تفر تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی، طرح برق رسانی به روستای همت آباد از توابع دهستان دشتخاک با اعتبار ۸ میلیارد ریال و بهرمندی ۲۰ خانوار روستایی از نعمت برق. آغاز عملیات اجرایی اولین پایگاه امداد و نجات معدنی در محل مسجد ابوالفضل دو راهی سربنان ویژه معادن شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان با اعتبار اولیه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات حقوق دولتی معادن با زیر بنا بالغ بر ۵ هزار متر مربع با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

در این مراسم  خانم واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، ائمه جمعه زرند، ریحان شهر، حجت‌الاسلام دکتر محمدی رئیس دادگستری، جمعی از مسئولین اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.