سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نمایشگاه صنایع ساختمانی در سیستان و بلوچستان

نمایشگاه توانمندی‌های های صنایع کوچک و متوسط در زمینه صنایع ساختمانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در زمینه صنایع ساختمان در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 علیرضا راشکی گفت: در این نمایشگاه تعداد ۵۷ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی سیستان و بلوچستان که در حوزه صنایع ساختمانی فعالیت می‌کنند حضور پیدا کرده اند.

او  افزود: این تعداد واحد تولیدی با سرما یه گذاری ۲۴۰۰ میلیارد ریال، بر اساس ارقام دفتری توانسته اند برای ۴۸۰نفر ایجاد اشتغال کنند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تعداد ۵۷ غرفه با گستره ۱۵۰۰ متر مربع در اختیار این واحد‌های تولیدی قرار گرفته است.

راشکی اضافه کرد: انواع تیرچه صنعتی، بتن، انواع بلوک و آجر، انواع درب و پنجره‌های دوجداره و ضد سرقت، قیر، ایزوگام، کابینت آشپزخانه، فوم پلی استایرن، راه پله‌های فلزی کاشی و سرامیک، سازه‌ها و اسکلت‌های فلزی، فنس و مفتول فلزی و انواع لوله‌های پلی اتیلن تولیدات واحد‌های شرکت کننده در نمایشگاه است.

وی یاد آور شد: هم اکنون تعداد ۴۰۰ واحد تولیدی در زمینه ساختمانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند.

راشکی اضافه کرد: این نمایشگاه در طی ۲ روز از ساعت ۴ لغایت ۸ شب در محل دایمی نمایشگاه‌های زاهدان در حال برگزاری است.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است دستگاه‌های اجرایی که در بخش زیر ساخت فعالیت می‌کنند از نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه مذکور با رعایت اصول پروتکل‌های بهداشتی و از طریق زمان بندی بازدید‌ها و جلوگیری از تجمع برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.