سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجیره "نه به اعتیاد" در ایرانشهر تشکیل شد

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت:در گرامیداشت سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر جوانان و نوجوانان این شهرستان زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" را تشکیل دادند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - محمدرضا کرد  با بیان اینکه این برنامه در راستای حمایت از سلامتی زندگی انسان‌ها و انزجار عمومی از پدیده شوم اعتیاد در جامعه اجرا شد اظهارداشت: بهترین راه برای مقابله با گسترش آثار سوء مصرف مواد مخدر در جامعه، پیشگیری و آگاه سازی اقشار مختلف مردم از آثار این معضل اجتماعی است.

وی بیان کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند در نهادینه کردن فرهنگ مبارزه با اعتیاد در جامعه بسیار مفید باشد و جوانان را با معضلات این پدیده شوم بیشتر آشنا کند.

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: اعضای حوزه جوانان جمعیت هلال احمر باید با نشر و ترویج فرهنگ "نه به اعتیاد" زمینه ساز ایرانی سالم و دور از هرگونه مواد مخدر و اعتیاد آور را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: اعضای جوان هلال احمر با دور کردن افکار منفی و گرایش به اعتیاد سعی بر این دارند تا این فرهنگ را در بین عموم مردم رواج دهند.

کرد اظهارداشت: اگر جوانان با روش‌های خلاقانه به قشر خود پیام‌های اخلاقی و فرهنگی را بدهند بازده بیشتری خواهد داشت و می‌توان گفت تعداد زیادی از جوانان با دیدن جوان هلال احمری که در کانون‌های جوانان و دانشجویان و دانش آموزان هلال احمر فعال است انگیزه گرفته و به جای هدر دادن وقت آزاد خویش به سمت فعالیت‌های مثبت این چنینی روی می‌آورند.

وی افزود: جوانان موتور پیشران یک جامعه هستند و اگر خدای نکرده جوانی به سمت اعتیاد کشیده شود باعث می‌شود تا یک موتور از کار بیفتد و چرخ پیشرونده جامعه لنگ بزند و باعث خساراتی جبران ناپذیر شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.