سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات دهی مطلوب به شهروندان دیشموکی با اجرای طرح مبلمان شهری

شهردار دیشموک گفت: طرح بازسازی و بهسازی مبلمان شهری در دیشموک با هدف زیبا سازی این شهر از دیروز آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - هوشنگ پیروزی با اشاره به اجرای طرح مبلمان شهری در این شهر گفت: در طرح مبلمان شهری مواردی از قبیل ساخت بلوار آزادی به طول ۸۰۰ متر دو طرفه، زیباسازی و بازسازی میادین انقلاب و امام حسین (ع) با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد علوی اجرا می‌شود.

او با اشاره به مراحل ساخت بلوار آزادی گفت: در طرح ساخت بلوار آزادی مواردی از قبیل زیباسازی، بازگشایی و افزایش عرض خیابان آزادی از دو طرف است.

پیروزی گفت: در بازگشایی بلوار آزادی در کنار ساخت بلوار، ساماندهی تیر‌های برق، اصلاح جداول در عمق و عرض مناسب انجام شد تا شاهد آبگرفتگی این خیابان در فصول سرد سال نباشیم.
 
شهردار دیشموک با اشاره به ساخت چمن مصنوعی توسط شهرداری با همکاری بنیاد علوی گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط شهرداری و با همکاری بنیاد علوی در حال اجرا و تاکنون کار‌های زیرسازی، فنس کشی آن انجام شده است.
 
او گفت: این طرح در مرحله نصب چمن بوده که با مشارکت بنیاد علوی به زودی انجام می‌شود.

پیروزی گفت: سهم اعتباری شهرداری در خصوص ساخت چمن مصنوعی ۷۵۰ میلیون تومان و در خصوص اجرای مبلمان شهری قریب به ۸۰۰ میلیون تومان برآورد شده که احتمالا این مبلغ افزایش یابد.
 
اسفندیار مختاری مدیر نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی دیشموک با اشاره به یکی از برنامه‌های این نهاد برای زیباسازی مبلمان شهری گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر کلنگ زنی مبلمان شهری توسط شهرداری و بنیاد علوی انجام شد.
 
او با بیان اینکه از این اعتبار اختصاص مبلغ یک میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان آن توسط بنیاد علوی هزینه می‌شود، گفت: قرار است در این طرح بلوار آزادی ساخته و میادین انقلاب و امام حسین (ع) شهر دیشموک بازسازی و تا سه ماه آینده به بهره برداری می‌رسند.

مختاری با اشاره به هدف بنیاد علوی برای اجرای مبلمان شهر دیشموک گفت: هدف بنیاد علوی از این طرح، زیباسازی معابر و خدمات دهی مطلوب به شهروندان دیشموکی است.
 
ایرج پذیرش عضو شورای اسلامی شهر دیشموک با اشاره به ضرورت ساماندهی خیابان آزادی گفت: هدف از ساخت این بلوار کاهش بار ترافیکی آن است.
 
او گفت: تردد اصلی شهر دیشموک در این خیابان انجام که با ساخت بلوار جلوی تصادفات گرفته می‌شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.