سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین دستگاه «ام. آر. آی» با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومانی به مراغه منتقل شد

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه با اشاره به اینکه اکنون یک دستگاه تصویربرداری «ام. آر. آی» در مراغه فعال است، گفت: دومین دستگاه «ام. آر. آی» نیز با سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومانی بخش خصوصی به این شهر منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - اصغر تنومند گفت  : این دستگاه جدید با قدرت تصویربردای ۱.۵ «تسلا» از به‌روزترین دستگاه‌های مورد استفاده در سطح دنیاست و تا یک ماه آینده در کلینیک خواجه‌نصیر مراغه به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای آماده‌سازی محل نصب این دستگاه یک میلیارد تومان هزینه شده و با راه‌اندازی آن کلیه خدمات تصویربرداری پزشکی در این کلینیک انجام خواهد شد.

ماهانه برای ۶ هزار نفر در کلینیک خواجه‌نصیر مراغه خدمات ویزیت، تصویربردای و آزمایشگاه ارائه می‌شود و تعداد مراجعه‌کنندگان به این کلینک پس از نصب و راه‌اندازی دستگاه «ام. آر. آی» جدید افزایش خواهد داشت.

کلینیک خواجه‌نصیر مراغه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند و مجوز تخصیص ارز دولتی برای وارد کردن این دستگاه «ام. آر. آی» جدید نیز در دیدار سال گذشته نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر با وزیر وقت بهداشت اخذ شده بود.

«علی علیزاده» نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر امروز، چهارشنبه تصاویری از نامه‌های مربوط به پیگیری‌هایش برای تخصیص ارز دولتی جهت وارد کردن این دستگاه به کشور را نیز منتشر کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.