سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان:

جمع آوری سگ‌های بی صاحب در خوزستان آغاز شد

نجاتی گفت: جمع آوری سگ های بی صاحب در خوزستان آغاز شده زیرا جولان این حیوانات در شهر های خوزستان گلایه شهروندان را در پی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - رضا نجاتی می‌گوید: وجود این سگ‌ها در سطح شهر‌ها موجب نگرانی و نارضایتی مردم شده است و زندگی شهری و رفت و آمد را با مشکل روبه رو کرده است.

البته او یادآور شد که در عین حال این حیوانات باید به گونه‌ای حمایت شوند و اگرچه مسئول مستقیم ساماندهی سگ‌های ولگرد، شهرداری است، اما دستگاه‌های دیگر هم باید همکاری کنند.

شهرداری اهواز موظف شده که این سگ‌ها را در یک مکان ساماندهی کند، اما انتظار می‌رود شهرداری‌ها در جمع آوری سگ‌های ولگرد مسایل اخلاقی را رعایت نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان از دستگاه قضایی خواسته هر جا از خوزستان که حمله سگ‌های ولگرد به مردم رخ دهد به عنوان مدعی‌العموم این موضوع را پیگیری کند و دستگاه‌های مسوول نیز پاسخگو باشند.

به تازگی و پس از تصادف منجر به مرگ یک استاد دانشگاه در پی فرار از سگ‌های بی صاحب در اهواز موجی از ابراز نارضایتی از پرسه این حیوانات در شهر‌ها به راه افتاده است.

به گفته رییس مرکز بهداشت خوزستان سالانه ۷ هزار گاز گرفتگی در این استان وجود دارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰
از سال ۹۸ بطور عجیبی تعداد سگهای ولگرد در اهواز بسیار زیاد شده و واقعا کیفیت زندگی ساکنتن شهر رو تحت الشعاع قرار داده. کاش هر چه زودتر برای رعایت بهداشت و رفاه حال مردم فکری برای جمع اوری سگهای ولگرد کنن