سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع فرهنگی و هنری مهاباد بازسازی می‌شود

در پی انتقاد جمعی از هنرمندان مهاباد از وضعیت تنها مجتمع فرهنگی و هنری شهر، شهردار از آغاز مجتمع فرهنگی و هنری وحدت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- بابک رستم پور گفت: مجتمع فرهنگی هنری تالار وحدت شهرداری مهاباد از مهمترین و بزرگترین سالن‌های استان و غرب کشور محسوب می‌شود و این پتانسیل را دارد که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری؛ دغدغه اصلی اهالی فرهنگ، ادب و هنر شهرستان و استان و حتی در سطح ملی را به حداقل ممکن برسد.

وی گفت: طی بازدید‌هایی که از سالن داشتیم نواقص موجود شناسایی شد و چند اکیپ در حال حاضر در سالن مستقر و در جهت رفع نواقصات فعالیت دارند.

شهردار مهاباد گفت: در ۳ روز گذشته سالن نگارخانه ساماندهی و رنگ آمیزی شده و در طول این ماه نمایشگاه کتاب در آن دایر خواهد شد.

رستم پور گفت: سیستم گرمایشی سالن که کاملا از کار افتاده بود بلافاصله در دستور کار قرار گرفته و قطعات معیوب موتورخانه تعویض و کانال ویژه هواساز که در اثر سقوط که در طول سالیان گذشته به کلی آسیب دیده بود در حال بازسازی است و به زودی آماده خواهد شد.

وی گفت: برای ترمیم و رفع نواقص این بخش نیر کار‌های مقدماتی انجام شده و در چند روز آینده این مشکل هم مرتفع می‌شود. همچنین بخشی از کف سالن که تخریب شده بود در حال بازسازی و تاپایان هفته جاری مراحل بازسازی به پایان می‌رسد.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.