سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک در اصفهان

مدیر عامل شرکت شهر‌های صنعتی استان اصفهان از راه‌اندازی شهرک تخصصی ۴۰ هکتاری پوشاک در اصفهان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  محمد جواد بگی گفت: شهرک تخصصی ۴۰ هکتاری پوشاک در جوار ناحیه صنعتی کمشچه در شهرستان برخوار قرار دارد و در نظر داریم در کنار این شهرک، واحد‌های آموزشی حرفه‌ای مانند واحد‌هایی که بر روی مد کار می‌کنند ایجاد کنیم.

او می‌گوید: با راه‌انداری شهرک تخصصی پوشاک، زمینه خروج واحد‌های تولید کننده پوشاک در سطح شهر، ایجاد واحد‌های نمایشگاهی، استقرار طرح خارجی در کنار صنعت پوشاک داخلی و توسعه تکنولوژی مد و پوشاک را در استان به همراه خواهد داشت.

شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان امسال با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای ایجاد واحدهای کوچک و متوسط  برنامه ایجاد و توسعه فاز عملیاتی را به میزان ۱۲۶۹ هکتار برنامه‌ریزی کرد،  این عدد برابر کل توسعه فاز عملیاتی شهرک‌های صنعتی سایر استان‌ها است.
در سال گذشته و امسال شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان رکورد واگذاری زمین را از نظر تعداد و مساحت در استان و کشور شکست، همچنین با ایجاد ۱۰ شهرک، بیشترین تعداد ایجاد شهرک را در سطح کشور داشت.

یکی از سیاست‌های استان اصفهان ایجاد شهرک‌های صنعتی برای ایجاد زنجیره ارزش براساس مزیت و منابع طبیعی و محلی استان است.
مدیر عامل شرکت شهر‌های صنعتی استان اصفهان  می گوید در نظر داریم شهرک تخصصی پوشاک در استان اصفهان به یکی از واحد‌های طراحی، تولید و عرضه پوشاک در سطح کشور تبدیل شود.
انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.