سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرایط قرمز کرونایی، آموزش حضوری در گرمسار را تعطیل کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدرسه‌های گرمسار با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان از ۱۳ تا ۲۱ بهمن تعطیل شد و آموزش به صورت مجازی دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - محمد دستورانی گفت: طبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری ومقابله با کرونا باهدف حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان از امروز تا پنجشنبه آینده، برنامه آموزشی تمام مدارس شهرستان گرمسار برای دانش آموزان به صورت مجازی و از طریق سامانه شاد ارائه می‌شود.

 مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان می گوید: کادر اجرایی مدرسه باید در محل کار خود حضور داشته باشند و مدارس تعطیل و بسته نشود.

دستورانی گفت : اگر در هر کلاس درس حتی یک نفر مبتلا به کرونا باشد کلاس به طور کامل تعطیل خواهد شد و اگر در مدرسه‌ای چند کلاس دانش‌آموز مبتلا به کرونا داشته باشد کل مدرسه تعطیل خواهد شد.

طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که عصر سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد، شهرستان‌های دامغان، سمنان و شاهرود از وضعیت زرد به نارنجی و شهرستان گرمسار از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر رنگ دادند، مهدیشهر در وضعیت زرد قرار دارد و میامی از آبی به وضعیت زرد تغییر وضعیت داد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.