سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل قرارگاه صدور اسناد کشاورزی در کردستان

قرارگاه صدور اسناد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی به منظور بررسی اقدامات انجام شده در راستای صدور اسناد اراضی کشاورزی تشکیل و نخستین جلسه آن هم امروز سه شنبه برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: قوانین و مقررات متعدد و مرتبط با تثبیت مالکیت متقابل دولت و بهره‌برداران اراضی کشاورزی نظیر قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان‌های فاقد سند رسمی، ماده ۹ قانون جامع حد نگار و ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید و ارتقا نظام مالی دولت وجود دارد.

محمد فرید سپری می گوید: از سال گذشته در اجرای تفاهم نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی؛ در سطح استان هم تعامل و همکاری مناسبی شکل گرفته و پیگیری‌های جدی در راستای رفع موانع و فراهم کردن بستر لازم برای صدور اسناد اراضی کشاورزی انجام شده است.

او با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در راستای صدور اسناد کشاورزی گفت: با سند دار شدن اراضی کشاورزی، الگوی کشت معنی پیدا می‌کند و تجمیع اراضی نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: این سازمان متولی صدور اسناد کشاورزی است و در این زمینه باید تمام توان خود را بکار گیریم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.