سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجر صورت می گیرد؛

برگزاری ۱۴۰ برنامه فرهنگی در کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بیش از ۱۴۰برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -محمدرضا علیزاده از اجرای بیش ۱۴۰ برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی از سوی این اداره کل و نهاد‌ها و دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر خبر داد.

به گفته او ۱۴۰ برنامه شاخص در حوزه‌های مختلف از سوی این اداره کل و ادارت عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ایام دهه فجر و با حضور و همراهی هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان کرمان اجرا می‌شود.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر استان کرمان می‌گوید: در شهرستان‌های شمالی و شرقی استان کرمان نیز با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه‌های متنوع و متعددی طراحی و درنظر گرفته شده است به طوری که بر اساس گزارش‌های ارسالی، در ۱۴ شهرستان استان نزدیک به ۱۰۰ برنامه برای اجرا در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

  او به برنامه‌های ادارات و نهاد‌های عضو این کمیته پرداخت و گفت: از سوی دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر نیز برنامه شاخص و همسو با شرح وظایف و مسئولیت‌های دستگاه‌ها در نظر گرفته شده است که در دهه فجر امسال اجرایی خواهد شد.

به گفته علیزاده تمامی این برنامه‌ها به تناسب شرایط و محدودیت‌های ناشی از کرونا و رعایت دستور العمل‌های بهداشتی تدارک دیده شده و اجرا خواهد شد.

او گفت: انقلاب اسلامی ما آثار فرهنگی فراوانی بر جای گذاشته است که در داخل و خارج از مرز‌های کشور می‌توان اثرات آن را مشاهده کرد و امیدواریم بتوانیم ارزش‌های والای این انقلاب را که ثمره مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره) رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حاصل خون شهدای ایران اسلامی است را بیش از پیش گسترش دهیم.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.