سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌حضور دانش‌آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده نحوه و چگونگی حضور دانش آموزان در واحد آموزشی در شرایط قرمز کرونایی اختیاری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -  غلامرضا رضایی با اشاره به چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس استان گفت: با توجه به شرایط ویژه‌ای که در سویه جدید اتفاق افتاده، فعالیت مدارس بر اساس تصمیماتی که در آموزش و پرورش استان اتخاذ شده برای دانش آموزانی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای یا تشویش و استرس هستند یا طبق دغدغه‌های خانواده‌ها اختیاری است لذا اولیا محترم دانش آموزان و فرهنگیان عزیز نگران حضور یا عدم حضور دانش آموزان نباشند.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همراهی و هماهنگی با مدیران واحد‌های آموزی را ضروری دانست و گفت: از آنجایی که اولویت نخست آموزش و پرورش صحت و سلامت و تندرستی عزیزان هست لذا نحوه حضور در مدارس را با نظارت مدیران واحد‌های آموزشی و هماهنگی خانواده‌ها بنا قرار دادیم.

رضایی در زمینه وضعیت تحصیلی دانش آموزان گفت: هماهنگی‌های لازم در زمینه حضور دانش آموزان صورت گرفته لذا دانش آموزان در این ایام حتما پیگیر وضعیت تحصیلی خود و آموزش غیر حضوری در فضای مجازی و مدرسه تلویزیونی و ... باشند.

به گفته رضایی اگر دانش آموزانی امکان حضور دارند حتما به واحد‌های آموزشی مراجعه داشته باشند چرا که طبق تحقیقات هیچ آموزشی بهتر از آموزش حضوری نیست و انتظار می‌رود این مسئله جدی گرفته شود و ناگفته نماند که تمام شرایط برای رعایت دستورالعمل العمل‌های بهداشتی فراهم شده است.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در پایان گفت: فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی سطوح و موارد دیگر تحت نظارت مدیران انجام می‌شود لذا خواهشمندیم تا با حضور به موقع و رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بار دیگر یاریگر ما بوده تا از این شرایط نیز گذر کنیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
اگه مدرسه ای اجبار کنه چی ؟