سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم برنامه ریزی برای برطرف کردن ترافیک شهر دهدشت

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه برطرف کردن مشکلات ترافیکی شهر دهدشت زمان بر نیست ،گفت: برنامه ریزی متولیان برای برطرف کردن این مشکلات ضروری است.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سید عبدالحمید موسوی اصل گفت: رعایت مسائل ترافیکی نیازمند فرهنگ سازی و برنامه ریزی نهادهای متولی است.

او گفت: باید در این راستا دستگاه های عضو  شورا  با تعامل در اصلاح زیر ساخت های ترافیکی موجود از جمله تصحیح خط کشی ها، ساماندهی تابلوهای ترافیکی، رفع نقاط حادثه خیز اقدامات لازم را انجام دهند.

موسوی گفت: نیاز است شهرداری با همکاری پلیس راهور نسبت به تعمیر و تجهیز چراغ های راهنما، نصب علائم  ترافیکی برای جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام کند.

رئیس پلیس راهور کهگیلویه نیز در این جلسه نبود چراغ راهنما در معابر و خیابان های شلوغ، عدم خط کشی در خیابان‌ها و معابر را عامل بی نظمی در ترافیک شهر دانست و گفت: نیاز است شهرداری نسبت به نصب چراغ راهنما و  اجرای خط کشی معابر با پلیس راهوار در تبیین فرهنگ رانندگی همکاری کند.

دانا معماری اصل بر نصب علائم راهنمایی در نقاط شلوغ و پرتردد شهر ، خط کشی خیابان ها و معابر اصلی و آشکار سازی سرعت کاه‌ها از سوی شهرداری تاکید کرد.

دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۵ هزار تن جمعیت دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.