سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازمندان کمیته امداد منطقه یک یاسوج بخاری گازی دریافت کردند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج گفت: ۴۳۵ دستگاه بخاری گازی بین مددجویان کمیته امداد این منطقه توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - مصیب حیدری گفت: بر اساس نیازسنجی، مشکلات ضروری خانواده ها توسط مددکاران در سامانه هوشمند ثبت می شود. 
 
او با بیان اینکه لوازم خانگی مورد نیاز، یکی از نیازمندی‌های مددجویان است گفت: ارزش ۴۳۵ بخاری توزیع شده بین مددجویان بیش از ۸۷۰ میلیون تومان است. 
 
حیدری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کولر و بخاری و لوازم خانگی دیگر به ارزش ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بین مددجویان توزیع شده است، گفت: مددجویان بر اساس نیازمندی واقعی خود، از طریق سامانه هوشمند امداد به آدرس وبگاه soha.emdad.ir درخواست خود را ثبت کنند و از مراجعه حضوری به کمیته امداد خودداری بپرهیزند. 
 
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک یاسوج گفت: مددکاران بعد از دریافت درخواست مددجویان در سامانه بر اساس برنامه زمانبندی مشخص با حضور در منازل آنان و بررسی لازم نسبت به تایید یا عدم تایید نیازمندی اقدام می کنند. 
 
حیدری با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۲ هزار تن تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: انتطار می رود مردم به جای درخواست برای خدمات بلاعوض، زمینه سازی برای شغل‌های پایدار از جمله ایجاد نیروگاه خورشیدی، پرواربندی، دامداری، گیاهان دارویی و طرح های تولیدی را مطالبه کنند.
 
او از خیران و نیکوکاران خواست با کمک های خود یاری‌گر این نهاد مردمی در خدمتگزاری به نیازمندان باشند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.