رئیس کمیته امام خمینی بخش پاتاوه گفت: ۳۰ مجموعه جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در بخش پاتاوه در شهرستان دنا توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - جان محمد آبسلان گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش ، ۳۰مجموعه جهیزیه بین نوعروسان این بخش توزیع شد.

او ارزش ریالی هر مجموعه جهیزیه را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: جهیزیه‌های اهدایی شامل کالا‌ها و اقلام ضروی برای شروع زندگی مشترک از جمله یخچال، ماشین لباس شویی، اجاق گاز، پتو و وسایل آشپرخانه است.

 آبسلان هدف از این طرح را حمایت از زوج‌های بی بضاعت برای تشکیل زندگی مشترک و ترویج ازدواج آسان در جامعه بیان کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون سرجمع ۴۳ مجموعه جهیزیه بین نوعروسان در بخش پاتاوه توزیع شده است.

او به دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در بخش پاتاوه هم اشاره کرد و گفت: برای رفاه حال خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امسال، ۸۰۰ دستگاه کولر آبی بین این خانوار‌ها در بخش پاتاوه توزیع شد.

رئیس کمیته امام خمینی بخش پاتاوه با بیان اینکه امسال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای تامین نیازمندی‌ها در حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی در این بخش هزینه شد، گفت: در سال ۱۴۰۰ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دیگر نیزبه صورت کمکه‌های موردی در دیگر حوزه‌های خدماتی بین مددجویان این نهاد حمایتی در بخش پاتاوه هزینه شد. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.