سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات رفع مشکل آب آشامیدنی سه روستای دزفول  

امور آبفا منطقه دزفول از آغاز عملیات رفع مشکل آب آشامیدنی سه روستای این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مصطفی اسماعیل‌سالم گفت: دستگاه حفار برای احداث چاه آب منطقه روستایی ماهور برنجی و رفع تنش آبی در روستا‌های ماهوربرنجی، سفلی و میدان دزفول مستقر شد.

به گفته امور آبفا منطقه دزفول رفع مشکل تنش آبی روستا‌های ماهور برنجی سفلی و علیا و میدان، عملیات حفاری برای احداث چاه با پیگیری مسوولان و پس از اخذ مجوز‌های لازم در منطقه ماهور برنجی آغاز شد.

او می گوید: پس از اقدامات کارشناسی و تعیین محل حفر چاه جهت تامین آب شرب بهداشتی دستگاه حفاری چاه برای انجام اقدامات حفاری در محل مذکور مستقر شد و اعتبار و تجهیزات لازم برای انجام این طرح از محل اعتبارات عمرانی آب و فاضلاب خوزستان تامین شده است.

مدیر امور آب منطقه دزفول گفت: با حفر این چاه و اتصال آن به تاسیسات آبرسانی مشکل تنش آبی در روستای ماهور برنجی سفلی، علیا و میدان مرتفع خواهد شد.

مجری آب دزفول نیز گفت: با توجه به مشکل کمی آب آشامیدنی بهداشتی سه روستای ماهور برنجی سفلی، ماهور برنجی علیا و میدان بر اساس مطالعات صورت گرفته یک حلقه چاه آب شرب در شمال غرب روستای کوثر شناسایی و در اسرع وقت حفاری و تجهیز خواهد شد.

به گفته حسین سعادتی فرد پس از حفاری این چاه و از طریق خط انتقال به طول حدود ۱۵ کیلومتر که در سال‌های قبل اجرا شده تنش آبی روستا‌های مذکور مرتفع می‌شود.

آب شرب روستا‌های ماهور برنجی علیا و میدان در حال حاضر با تانکر تامین می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.