معاون عمرانی استاندار خوزستان در خصوص اولویت های رسیدگی به شهرستان کارون و بررسی موانع پیش رو از این شهرستان بازدید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - محمد خانچی گفت: شهرستان کارون دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیار بالایی است که نیازمنده توجه ویژه‌ای است.

 معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت:  یکی از برنامه‌های دولت توزیع عادلانه خدمات عمرانی و رعایت عدالت  اجتماعی در بحث پروژه‌های  عمرانی است که این موضوع را در خوزستان نیز مد نظر داریم.

این مقام مسئول در خصوص دیگر برنامه‌های دولت می‌گوید: بحث توجه به مناطق کم برخوردار و شهر‌هایی که  در سال‌های  اخیر مستقل و تفکیک شدند، ولی کماکان در برخی مسائل مانند استقرار ادارات شهرستان و انجام خدمات شهری و مباحث دیگر دارای مشکلات هستند نیز در دستور کار دولت است.

او آب شرب و   شبکه دفع فاضلاب را  جزو دغدغه‌ها و مشکلات  مردم این شهرستان و از الویت‌های رسیدگی عنوان کرد و گفت: بحث خدمات شهری و مباحثی که بین شهرداری اهواز و کوت عبدالله است نیز از  اولویت‌های این منطقه در حوزه عمرانی است.

به گفته خانچی پیگیری‌های لازم برای تخصیص اعتبار باید انجام شود.

 معاون عمرانی استاندار خوزستان می‌گوید: ستادی ویژه در جهت پیشرفت و آبادانی و  برای بررسی مشکلات شهرستان کارون تشکیل و جلساتی نیز برگزار شده  و از همه ظرفیت  نهاد‌ها و ارگان‌هایی مانند ستاد فرمان حضرت امام استفاده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: طرحی نیز  در بحث محرومیت زدایی در دولت مصوب شده  که بصورت ویژه نگاه خوبی به این شهرستان خواهد شد.

به گفته خانچی اراده و نگاه جهادی می‌تواند موانع را از سر راه  محرومیت زدایی این شهرستان بردارد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان می گوید: با توجه به اینکه شهرستان کارون ورودی اهواز محسوب می شود و  محوری است که میزبان کاروان های  راهیان نور و مهمانان نوروزی است باید از منظره خوبی برخوردار باشد که تلاش ها در این زمینه انجام می شود.

او در پایان گفت: تامین آب و شبکه فاضلاب کارون و زیبا سازی و فضاسازی با همراهی مردم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.