سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۶۰۰ برنامه دهه فجر در استان

بیش از ۶۰۰ برنامه شاخص در ایام الله دهه مبارک فجر در استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - حجت الاسلام اسکندری  رئیس ستاد برنامه‌های دهه فجر استان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: این برنامه‌ها از ۱۲ بهمن با نواخته شدن زنگ انقلاب در برخی از مدارس و مراسم ۱۲ بهمن با سخنرانی نماینده، ولی فقیه در استان در تالار اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) آغاز می‌شود.
 

عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، عصر شعر، یادواره‌های شهدا، برنامه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری میز خدمت در ادارات و برنامه‌های تبیینی درباره اجرای بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های دهه فجراست.

مراسم گلبانگ تکبیر و نورافشانی در شب ۲۱ بهمن ماه و راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن در استان و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه را از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر در استان اعلام کرد.

برگزاری برنامه‌های عید انقلاب اسلامی را متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با رویکرد‌های تبیینی، تبلیغی، تعمیق باور‌ها و نشاط آور بیان کرد و گفت: بهره گیری از فناوری‌های نو و حضور جدی در فضای مجازی، پررنگ کردن نقش مردم در برگزاری برنامه‌ها و تازگی و خلاقیت از مهم‌ترین محور‌های برنامه‌های امسال دهه فجر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.