سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲میلیون و ۴۰۰ هزار سرپرست خانوار در مشاغل خانگی فعالیت می‌کنند

رئیس مجمع نمایندگان آذر بایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت مجلس از مشاغل خانگی و رفع موانع موجود این صنف، از فعالیت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در حوزه مشاغل خانگی در کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -  محمد حسین فرهنگی در جلسه شورای راهبردی بانوان جامعه اسلامی کارگران آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه مشارکت زنان در عرصه‌های اقتصادی گفت: قانون ساماندهی و توسعه مشاغل خانگی یکی از دستاورد‌های مهم مجلس در حمایت از فعالیت‌های خانگی است.

ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی در کنار حمایت از کارگران ساختمانی و قالی بافی نقش بسیار مهمی در تقویت و توسعه بخش عظیمی از مسائل اقتصادی خانواده‌ها ایفا کرد.

دسته بندی و تقسیم بندی مشکلات و مسائل موجود با هدف رفع موانع و ارائه راهکار‌های مناسب برای توسعه وباید از تمامی ظرفیت‌های قانونی در کمیسیون‌های مختلف مجلس برای تحقق اهداف پیش بینی شده استفاده کنیم.

 طرح پیشنهادی برای تداوم بیمه پردازی قالیبافان که به علت تاخیر در پرداخت حق بیمه وقفه‌ای داشته اند را اعلام کرد که امیدواریم این امر به زودی اجرایی شود.

 البته افرادی که در مشاغل غیر از قالیبافی اشتغال دارند و اشتغال آنان از طریق مبادی مربوط احراز شود مشمول این طرح نخواهند بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.