سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین لوازم خانگی ۱۰۰ خانوار آسیب دیده از سیلاب دلگان

لوازم خانگی ۱۰۰ خانوار آسیب دیده دلگانی تامین و منازل آنان ایزوگام می‌شود.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از مناطق سیل زده دلگان   گفت: کمیته امداد امام خمینی به خانوارهای آسیب دیده از سیلاب کمک بلاعوض و تسهیلات مُتَمِم اعطا خواهد کرد.

مدرس خیابانی همچنین از تحویل هزار راس دام به افرادی که احشام آنان تلف شده خبر داد و گفت: افراد آسیب دیده ای که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هم نیستند، به همت این نهاد ثبت نام و تسهیلات دامداری و دامپروری دریافت خواهند کرد.

وی در بازدید از محورهای مواصلاتی و روستاهای سیل زده، زیرساختهای دلگان را نامناسب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از محصولات کشاورزی از طریق محورهای این شهرستان به سایر استانهای کشور صادر می‌شود؛ باید نقاط آسیب ‌دیده جاده ها تا پایان سال جاری ترمیم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از سیل بند حفاظتی شهر گلمورتی دلگان با اشاره به این که مهم ترین موضوع منطقه بحث سیل بندها است بر تلاش جهت ایجاد و ترمیم سیل بندهای اصلی در مناطق چاه کیچی، چاه اَلوند و شهر چِگردَک و گلمورتی دلگان تاکید کرد و گفت: ترمیم و تکمیل سیل بندها و راههای روستایی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تا پایان سال اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.