سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلات ۳۹۰ واحد تولیدی خراسان رضوی با پیگیری دادگستری رفع شد

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از رفع مشکلات ۳۹۰ واحد تولیدی این استان با پیگیری دادگستری خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - غلامعلی صادقی گفت: مشکلات کاری ۳۹۰ واحد تولیدی و صنعتی این استان ظرف ۹ ماه اخیر با پیگیری‌های دادگستری مرتفع شد تا بتوانند با قوت و بهتر به فعالیت تولیدی بپردازند.

کارشناسان دادگستری این استان ظرف همین مدت ۶۸۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنعتی و تولیدی در سطح خراسان رضوی انجام داده‌اند.

او گفت: قضات دادگستری خراسان رضوی نیز در همین چارچوب ۳۱۰ مورد بازدید را از واحد‌های قضایی و صنعتی استان ترتیب دادند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: هم‌اینک با وجود برخی محدودیت ها، هماهنگی خوبی در بخش تولید، صادرات و واردات این استان با محوریت استانداری خراسان رضوی وجود دارد.

او گفت: همچنین بر اساس آخرین ارزیابی قیمت اقلام مورد مصرف روزمره مردم در خراسان رضوی وضعیت ذخایر کالایی و نرخ اقلام ضروری این استان نسبت به دیگر استان‌ها در شرایط بهتری قرار دارد که بخشی از آن نتیجه اقدامات مناسب فعالان اقتصادی خراسانی است.

صادقی گفت: نهاد‌های استانداری، بسیج، بخش دولتی و بخش خصوصی خراسان رضوی در همین راستا تلاش می‌کنند و دادگستری استان نیز طبق تاکید رییس قوه تلاش کرده بیشترین کمک‌ها را داشته باشد.

او گفت: صادقی ادامه داد: همه مسوولان ذیربط حوزه اقتصاد خراسان رضوی در قالب کلینیک در شهرک‌های صنعتی مستقر شده‌اند تا از معطلی فعالان اقتصادی پشت در‌های مراجع دولتی جلوگیری شده و از این طریق با فوریت به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مشکل وجود دارد، اما به همت فعالان اقتصادی و انگیزه خوبی که وجود دارد روز‌های بهتری را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.