سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمپور: تیم ملی فوتبال در صورت دست‌کم گرفتن عراق تنبیه می‌شود

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال کشورمان نباید تیم ملی عراق را دست‌کم بگیرد و باید با تمام قوا برابر این تیم ظاهر شود.

باشگاه خبرنگاران جوان - ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال درباره بازی تیم ملی ایران و عراق گفت: عراق تیم خوبی است، اما در اکثر مواقع ما نسبت به این تیم برتری داشته‌ایم. در بازی رفت هم کفه ترازو به نفع ما سنگینی می‌کرد، همین مسئله باعث برتری روحی و روانی بازیکنان ما نسبت به عراق خواهد بود. ما با پیروزی در این دیدار می‌توانیم جشن صعود بگیریم و زودترین صعود  به جام جهانی را داشته باشیم و سایر بازی‌ها دیگر برای ما جنبه بازی‌های تدارکاتی و تشریفاتی خواهد داشت. بازیکنان ما در لیگ‌های اروپایی شرایط خوبی دارند، اما بازهم بهتر است با تمام توان بازی کنیم و این تیم را دست کم نگیریم. زیرا ممکن است در این صورت جریمه شویم.

نظرتان درباره نبود چند بازیکن تیم ملی فوتبال به علت ویروس کرونا چیست؟  

خوشبختانه بازیکنان تیم ملی ما همگی تقریبا در یک سطح هستند و از نظر فنی فاصله چندانی بین بازیکنان وجود ندارد. همچنین بازیکنان خوب در تیم ملی فوتبال  زیاد داریم و  غیبت یک بازیکن  باعث مشغله ذهنی سرمربی نمی‌شود، زیرا هر بازیکنی که از طرف کادرفنی مورد استفاده قرار گیرد به دنبال این است برای موفقیت تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکند. نکته مثبت تیم ایران هماهنگی بین بازیکنان تیم است، زیرا آن‌ها مدت زیادی کنار هم بازی کرده‌اند و کاملا از یکدیگر شناخت کافی دارند.

 چه  برنامه‌ای کادر فنی تیم ملی فوتبال بعد از صعود به جام جهانی باید  در نظر بگیرد؟

به امید خدا اگر صعود ایران به جام‌جهانی قطعی شود، باید جلسه‌ای بین اسکوچیچ و فدراسیون فوتبال برگزار شود و مربی از نیاز‌های تیم بگوید. فدراسیون فوتبال  باید این نیاز‌ها را برطرف کند تا تیم ملی با آمادگی کامل در جام‌جهانی حاضر شود. سالیان گذشته مشکلاتی در برگزاری اردو‌های تدارکاتی و بازی‌های دوستانه با کشور‌های قدرتمند وجود داشت.

نظرتان درباره انتقاد‌های وارده به سرمربی تیم ملی فوتبال چیست؟

 اگر تیم ملی فوتبال  در این چند بازی عالی عمل کرد و در آستانه صعود به جام‌جهانی قرار گرفت، به دلیل خلاقیت بازیکنان تیم است. در این سال‌ها تعداد لژیونر‌های ایرانی در تیم‌های اروپایی افزایش یافته به همین دلیل با اضافه شدن این بازیکنان به تیم و استفاده از تجربه‌ای که در این تیم‌ها کسب کردند، تیم ملی توانست با خلاقیت آن‌ها حریفانش را شکست دهد. به نظرم بهتر است بین فدراسیون  فوتبال و کادرفنی تیم ملی شرایط اینطور باشد که هر کسی در چارچوب خودش حرکت کند.   فدراسیون فوتبال  در کار فنی  نباید دخالت نکند و  دراگان اسکوچیچ هم در حیطه اختیارات فدراسیون عمل کند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
فقط خداکنه طارمی کرونا نگرفته باشه. دیگه بقیه اش رو بسپاریدبه خودش