سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۲۶۰ برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر در نهاوند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برگزاری ۲۶۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- امیر بحیرایی گفت: در ایام‌الله مبارک دهه فجر امسال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است که این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

او گفت: برگزاری مجازی همایش‌های مختلف در دانشگاه‌های شهرستان، برگزاری جنگ شادی و جشن انقلاب، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی عصر شعر و خاطره، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، مشاعره، محافل علمی، فرهنگی و هنری از جمله این برنامه ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: ویژه برنامه‌های متناسب با این روزها در جشن انقلاب، برگزاری بیش از ۷۵ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی شهرستان، گفتمان‌های انقلابی برای انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جدید، برگزاری بیش از ۵۰ مسابقه مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح شهر و روستا و نواختن زنگ انقلاب در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در شهرستان برگزار می‌شود.

بحیرایی گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف از جمله عکس، هنر‌های تجسمی و کتاب، برگزاری مسابقات قرآنی، دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های اجرایی این دهه در نهاوند است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.