سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده های زنجان در محاصره مه و کولاک

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:درحال حاضر مه و کولاک درجاده‌های کوهستانی استان جریان دارد و تردد خودروها بااستفاده از زنجیر چرخ امکانپذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - علی اکبری بااشاره به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی استان عادی و روان گزارش شده است.

او می گوید: باتوجه به پیش بینی های هواشناسی از امروز بارش برف و کولاک مناطق مختلف استان زنجان را دربرمی گیرد؛بنابراین ضروری است که رانندگان هشدارهای هواشناسی را جدی گرفته و از انجام هرگونه سفرغیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان در صورت تردد در جاده های زنجان بایستی خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.

به گفته علی اکبری درحال حاضر اکیپ های راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور استان زنجان برای مسافران خدمات ارائه می دهند.

او گفت: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده ها با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.