سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

نیروی انتظامی باید متجاوزان به اندیشه انقلابی را رصد کند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی در کنار حفظ جان، مال و امنیت مردم، باید متجاوزان به اندیشه انقلابی را نیز رصد کرده و با آن‌ها مقابله کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - آیت الله سیداحمد علم‌الهدی روز سه شنبه در آیین اختتامیه بیست و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه انتظامی جمهوری اسلامی که در مشهد برگزار شد، گفت: وظیفه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با وظیفه این نهاد در دیگر کشور‌ها متفاوت است، زیرا در دیگر کشور‌های وظیفه پلیس تنها حفظ امنیت و جان و مال مردم است، اما در جمهوری اسلامی این نهاد مقدس حراست از امنیت عقیده، ایمان و اندیشه انقلابی را نیز برعهده دارد.

او گفت: هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی از اعمال تحریم‌های ظالمانه و نیز جنگ‌های نیابتی، در واقع پیشگیری از ترویج اندیشه انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مشهد گفت: نیروی انتظامی برای مقابله با تهدیدات دشمنان انقلاب نیاز به بصیرت و نیز مقاومت سرسختانه در مقابل توطئه‌های دشمنان دارد که دستیابی به این ۲ مهم تنها از راه درک عمیق مفاهیم قرآنی امکان پذیر است و درک مفاهیم قرآنی جاده سخت مقاومت در مقابل دشمنان اسلام را هموار می‌کند و برگزاری این مسابقات معنوی در بین نیرو‌های انتظامی مایه خرسندی و مباهات است و نشان از حاکمیت قرآن در این نهاد مقدس دارد.

مسابقات قرآنی با هدف ایجاد رقابت سالم و ارتقای آگاهی پرسنل نیروی انتظامی، کسب تجربه قرآنی و بصیرت افزایی و ایجاد فضای معنوی و قرآنی برگزار می‌شود که خوشبختانه در هر دوره با استقبال بیشتری نسبت به دوره‌های قبل مواجه شده است که مایه مباهات است.

 افراد منتخب این دوره از مسابقات برگزیدگان اول تا سوم رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان، حفظ کل، ۲۰ جزء، ۱۵ جزء، ۱۰ جزء، ۵ جزء، درک مفاهیم و نکات تفسیری، سطح یک و ۲ و برگزیده از بین ۲۵۰ نفر افراد راه یافته به مرحله نیمه نهایی هستند.

در پایان این مراسم از ۶۰ نفر برگزیدگان مسابقات قرآنی نیروی انتطامی تجلیل و قدردانی شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ف.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.