سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مهاباد:

دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مردم درگیر با برف تلاش کنند

امام جمعه مهاباد گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در شرایط بحرانی باید با تمام توان و به صورت شبانه روزی با بسیج همه امکانات بکوشند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- ماموستا عبدالسلام امامی گفت: ماشین آلات و امکانات موجود در این شهرستان چه در اداره راهداری و چه در حوزه شهرداری در حد کافی نیست و در سال‌های اخیر اقدامی برای خرید ماشین آلات جدید و افزایش امکانات آن‌ها انجام نشده است.  

وی گفت: بارش برف سنگین هفته گذشته که در ۱۰ سال اخیر بی سابقه و غیرمترقبه بوده مردم را به ویژه در مناطق روستایی با مشکلاتی مواجه کرده است که نیاز است این مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

ماموستا امامی می‌گوید: توقع مردم از مسئولان در چنین موقعیتی این است که در حد توان ئادی خدمات رسانی و امدادرسانی انجام شود تاکید کرد: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان مهاباد باید امکانات و تجهیزات ستاد بحران در این شهرستان تقویت شود تا دیگر شاهد وقوع مشکلات برای مردم نباشیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی ماموران اداره راهداری و نیرو‌های شهرداری مهاباد برای پاکسازی و برف روبی جاده‌ها و معابر عمومی در یک هفته اخیر خبر داد.

وی می‌گوید: در چنین شرایطی مشارکت مردم نیز از اهمیت زیادی برخوردارست و خود شهروندان نیز باید حداقل برای برف روبی کوچه و مقابل منازل خود اقدام کرده و فقط منتظر اقدامات شهرداری نباشند.

انتهای پیام/ س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.