سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های مسئول در برابر حوادث احتمالی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه‌های مسئول در برابر حوادث احتمالی در آذربایجان شرقی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز - جواد رحمتی   در این جلسه بر آمادگی همه دستگاه‌های مسئول برای مواجهه با حوادث احتمالی تأکید کرد و گفت: آمادگی در برابر حوادث یک امر مقطعی نیست و دستگاه‌ها وظیفه دارند در هر لحظه برای روبه‌رو شدن با حوادث آماده باشند.

 از مدیران عضو ستاد بحران خواست تا توانایی دستگاه‌های خود را از نظر تجهیزات و امکانات به طور مرتب کنترل کرده و برای واکنش سریع در برابر حوادث آمادگی کافی داشته باشند.

 وقوع زمین‌لرزه به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست، از مردم و شهروندان خواست ضمن حفظ هوشیاری و آرامش، به شایعات بی‌اساس توجه نکرده و در همه حال جوانب ایمنی را رعایت کنند.

 انتقاد از برخی اظهارات بی‌اساس که موجب نگرانی مردم می‌شود، از متخصصان و اساتید دانشگاه خواست تا با حضور در رسانه‌ها، افکار عمومی را درخصوص ابعاد مختلف این موضوع اقناع‌سازی کنند.

احداث ساختمان‌های عمومی در این مناطق ممنوع است و شهرداری حق صدور پروانه برای این ساختمان‌ها را ندارد؛ ساختمان‌های دیگر نیز باید طبق ضوابط فنی ساخته شوند و مقررات مربوطه حتماً باید رعایت شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: زلزله ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.