سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر، محکومین مالی در کرمانشاه

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت : ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر، محکومین مالی، بدهکاران و جرائم غیرخطرناک که تعدادی از آن‌ها از بانوان بودند، از زندان‌های سراسر استان آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- رسول بهرامی‌پور گفت : دیروز به مناسب ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) دهمین مرحله طرح احرار و نهضت آزاد‌سازی زندانیان با آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر، محکومین مالی، بدهکاران و جرائم غیر خطرناک همه زندان‌های استان برگزار شد که با توجه به تقارن آن با روز زن و روز مادر، تعدادی از زندانیان آزاد شده از بانوان زندانی بودند.

به گفته مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه این مرحله از طرح احرار با همکاری دستگاه قضایی، سازمان زندان‌ها و اقشار بسیج برگزار شده است، بسیج جامعه پزشکی به صورت ویژه در این مرحله با کمک‌های مالی و حضور گروه جهادی پزشکان بسیجی یاری‌گر این برنامه بوده اند نقش آفرینی کردند.

به لطف الهی در اسفندماه و در آستانه ورود به سال جدید، یازدهمین و آخرین مرحله طرح احرار در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه از ابتدای این طرح تاکنون ۱۱۰۰ نفر آزاد شده‌اند، امیدوار هستیم تا پایان سال این عدد را به ۱۴۰۰ نفر برسانیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.