سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با وجود کمبود سرانه بهداشتی مدارس

شیوه نامه‌های بهداشتی در امتحانات نوبت اول رعایت شده است

معاون سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در امتحانات نوبت اول امسال، درصد زیادی از شیوه نامه های بهداشتی در مدارس رعایت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - گلدانی مقدم گفت: در ایام امتحانات نوبت اول امسال، مدارس خراسان جنوبی درصد بالایی از شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده اند و بازدید از مدارس نیز به طور مستمر انجام شده است.

او گفت: در این امتحانات که در نمازخانه‌ها و سالن‌های ورزشی برگزار شده است، فاصله گذاری اجتماعی در مدارس به خوبی رعایت شده است.

گلدانی مقدم گفت: دانش آموزان نیز از جهات مختلف از جمله تزریق واکسن کرونا، داشتن یا نداشتن ماسک و ابتلا یا عدم ابتلا به بیماری کرونا بررسی شده اند؛ همچنین خود اظهاری دانش آموزانی که مبتلا به کرونا بوده اند یا بیماری دیگری داشته اند انجام شده است.

اگر کسی از دانش آموزان واکسن تزریق نکرده باشد، باید چه در وقت امتحانات و چه در وقت آموزش گواهی معتبر پزشک را ارائه کند.

امتحانات داخلی مدارس استان از ۴ تا ۲۳ دی ماه در مدارس برگزار شده و دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم به صورت حضوری در مدارس امتحان نوبت اول داده اند.

معاون سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: سرانه بهداشتی مدارس از طریق وزارتخانه تأمین می‌شود و امسال تنها در یک مرحله آن هم برای مدارس روستایی سرانه اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.