سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت تمام قد قهرمان کشتی فرنگی جهان از قاسم رضایی

محمدهادی ساروی قهرمان کشتی فرنگی جهان از قاسم رضایی به عنوان یک الگوی بزرگ یاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدهادی ساروی درخصوص ۲ مدال ارزشمندی که در سال ۲۰۲۱ کسب کرد، گفت: آن انتظاری که در المپیک از خودم داشتم در توکیو برآورده نشد، بنابراین در زمانی که تا مسابقات جهانی باقی بود، سعی کردم اشتباهاتم را با کمک مربیان برطرف کنم و روی نقاط ضعف کار کردیم که در جهانی نروژ توانستم آن چیزی که دوست داشتم را رقم بزنم.

او با بیان اینکه مسلماً مدال المپیک خیلی برای یک ورزشکار باارزش است گفت: کسب مدال برنز المپیک توکیو را به فال نیک می‌گیرم. خیلی خدا را شاکرم که جواب زحماتم را در المپیک و بعد هم در جهانی گرفتم.

ساروی با اشاره به نقش قاسم رضایی در موفقیت خودش و دیگر کشتی‌گیران آملی گفت: او که بزرگ و الگوی ماست. این افتخاری است که جا پای او بگذاریم. خیلی مدیون رضایی هستم که داشته‌هایش را در اختیار ما قرار داد. معمولاً بیشتر قهرمانان بعد از اتمام دوره قهرمانی‌شان دنبال زندگی و کار شخصی خودشان می‌روند، اما او وقت گذاشت و در باشگاه حضور پیدا می‌کرد. جا دارد از او تشکر کنم. کارش واقعاً قابل ستایش هست.

قهرمان آسیا در خصوص همراهی تیم ملی کشتی آزاد در سفر به آمریکا گفت: تمریناتم را دنبال می‌کنم، چون من هم قرار است به آمریکا رفته و آنجا کشتی بگیرم. اگر تیم به آمریکا برود، امیدوارم که نمایش خوبی مقابل حریف داشته باشم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.