سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بعدازظهر امروز با اعضای تیم ملی کشتی آزاد دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصراله سجادی مشاور عالی و پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی با حضور در سالن شهید صدرزاده، ضمن بازدید از اردوی ملی پوشان کشتی گیر کشورمان در جمع مسئولین، کادر فنی و گوش شکسته ها گفت: کشتی همیشه برای ما ورزش اول کشور است، چه روی سکو بروید چه نروید برای ما عزیز هستید. مبارزه دوستانه با آمریکا فراتر از قهرمانی، مباحث فرهنگی هم مطرح است و شنیده‌‌ام جمعیت کثیری از ایرانیان برای تشویق شما خواهند آمد.

او با بیان اینکه دیدار دو تیم آمریکا و ایران فراتر از بحث ورزشی است، گفت: از طریق وزارت امور خارجه مطلع شدم جمعیت کثیری از ایرانی‌ها برای تشویق تیم ایران به سالن می‌آیند. همیشه مشکلات هست اما جایگاه کشتی در تاریخ ایران زمین قابل چشم پوشی نیست. ما و وزارت ورزش متعهد هستیم هر چه می‌توانیم باید کمک کنیم و منتی هم نمی‌گذاریم. فلسفه حضور ما و وزارت ورزش حمایت از ۵۲ فدراسیون و در رأس آن فدراسیون کشتی است. دبیر همه تلاش و جوش و خروشی که دارد برای ارتقای کشتی است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز با اشاره به تمرینات ملی‌پوشان و اینکه امکان تغییر زمان مسابقات جهانی وحود ندارد، عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها از قبل شده بود، حتی در سفری که داشتم با مسئولان جهانی صحبت کردم اما گفتند امکان تعییر زمان نیست. بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی صربستان هر دو برای ما مهم است چون مسابقات جهانی رنکینگ دار است. ما کار را طوری جلو می‌بریم که با تدابیر مربیان تین را برای مسابقات انتخاب کنیم. روز گذشته هم فدراسیون آمریکا ایمیل زد و به خاطر برخوردهایی که با یکی دو از بچه‌های ما داشتند ابراز تاسف کردند.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان هم در حضور رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تمام جوش و خروش‌ها برای بالارفتن پرچم است و تمام تلاش دبیر هم هم برای بالارفتن کشتی است. آمریکا سال‌های گذشته از ما پیشی گرفته و این کشتی قطعاً به روند رو به رشد ما کمک می‌کند. ایرانی‌ها این مبارزه با آمریکا را حیثیتی می‌دانند و امیدوارم سال ۲۰۲۲ برای ما همراه با طلا باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار