سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان ایرانشهر اهدا شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) ٣۵ سری جهیزیه به ارزش پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان این شهرستان اهدا شده است.

محمد علی تراقویی در حاشیه اهدای جهیزیه به نوعروسان ایرانشهر گفت: کالاهای توزیع شده شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون بود که از تولیدات داخلی تهیه شده است.

او می گوید: برای هر سری جهیزیه ١۵٠ میلیون ریال از سوی خیران و منابع کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر پرداخت شده است.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر از ابتدای امسال  تاکنون بیش‌از ٢٠٠ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

امام جمعه ایرانشهر نیز با تاکید بر گسترش فرهنگ ازدواج آسان گفت: خانواده ها باید در امر ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی گفت:  تهیه جهیزیه برای نوعروسان تنها بخشی از فعالیت‌های کمیته امداد است .

او گفت: تسهیل امر ازدواج، تحکیم بنیان خانواده، کم کردن دغدغه دختران جوان در آرزوی جهیزیه از اهداف اهدای جهیزیه است که جا دارد از خیران نیک اندیش ایرانشهر که همکاری و همراهی خوبی با این نهاد دارند تقدیر شود.

 ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.