سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ درصد مددجویان کمیته امداد خوزستان بانوان سرپرست خانوار هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: بیشتر مددجویان کمیته امداد خوزستان را بانوان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند از این رو خدمت به این افراد بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مجموعه امداد باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - جمال شیبه در آیین تجلیل از بانوان امدادگر به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و مادر و سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) گفت: همه ما در مجموعه امداد قدردان زحمات بانوان هستیم چرا که علاوه بر نقش مادری و همسری، همه تلاش خود را جهت رسیدگی به کار مددجویان به کار می‌گیرند.

او گفت:  ارائه کمک بی‌منت و دستگیری خالصانه نیازمندان ارزش کار امدادگران را بسیار بالا می‌برد.

این مقام مسئول گفت: نقش شما به عنوان یک زن در جامعه بسیار ارزشمند و مهم است و همچنین کار شما به عنوان امدادگر نهاد مقدس کمیته امداد که با محرومین سر و کار دارید، نوعی عبادت است.

به گفته او  استحکام، تربیت و هدایت یک خانواده بر عهده مادر است و بخش قابل توجهی از این آموزه‌ها از سوی  مشاوران و امداگران به مادران و بانوان تحت حمایت منتقل می‌شود.

شیبه  به نقش مهم بانوان در رفع چالش‌ها و مشکلات جامعه اشاره کرد و گفت:  در موضوع همه‌گیری ویروس کرونا شاهد ایثار و از خودگذشتگی‌های پرستاران و امدادگران و مددکاران برای خدمت رسانی بهتر بودیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان   اشتغال و خودکفایی مددجویان را مهمترین راهبرد این نهاد برای خانواده‌های تحت حمایت دانست و گفت: در کنار گسترش و تشویق اشتغال‌های خرد خانگی، باید به موضوع فرزندپروری و رسیدگی به امورات خانوادگی نیز توجه شود.

در پایان از تلاش بانوان امدادگر به ویژه مددکاران در کمیته امداد خوزستان تقدیر شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.