سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گچساران بیشترین کالای قاچاق مکشوفه در کهگیلویه وبویراحمد را دارد

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: بیش از ۱۸۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - سرهنگ ارسلان خادمیان در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان گچساران گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۸۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

او با بیان اینکه گچساران بیشترین کالای قاچاق مکشوفه را در کهگیلویه و بویراحمد دارد گفت: در ۱۰ ماهه امسال کالای قاچاق به ارزش ریالی ۱۸۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۹۵ ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد که این مقدار کالای مکشوفه ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه در پارسال افزایش داشته است.

خادمیان با بیان اینکه با قاچاقچیان کالا در شهرستان گچساران به جد برخورد می‌شود، گفت: قاچاق کالا ضربه بزرگی به تولیدات داخلی وارد می‌کند و مبارزه با این پدیده در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی گچساران گفت: در رابطه با قاچاق کالا از ابتدای امسال تا پایان دی ماه ۳۹۳ نفر قاچاقچی کالادر شهرستان گچساران دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند و ۱۴۸ خودروی حامل کالای قاچاق نیز در این شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
شدند.

فرماندار شهرستان گچساران نیز در این جلسه گفت: قاچاق کالا به خودکفایی کشور و چرخه اقتصاد داخلی لطمه وارد می‌کند و مبارزه با این پدیده ضروری است.

روانبخش دیهیم با بیان اینکه دستگیری و ضبط کالا‌های قاچاق به تنهایی موثر نیست گفت: باید فرهنگ حمایت از کالای داخلی ترویج شده تا شهروندان به جای استفاده از کالا‌های قاچاق خارجی به سمت کالا‌های تولید داخل ترغیب شوند.

او گفت: وقتی استفاده از کالای داخلی بیشتر شود قاچاق کالا نیز کاهش خواهد یافت و این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.