سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمام راه‌های روستایی گیلانغرب بازگشایی شد

راه ارتباطی هشت روستای شهرستان گیلانغرب که به دلیل بارش برف مسدود بود با تلاش ماموران و عوامل راهداری بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: این روستا‌ها در بخش گواور بودند که عملیات بازگشایی این راه‌ها روز گذشته با تمام توان انجام شد و هم اکنون تردد در آن‌ها باز است ضمن اینکه راه دسترسی به منطقه عشایری منطقه "پی کله " نیز رفع انسداد گردید.

حشمت رضایی گفت: تمام راه‌های اصلی و فرعی شهرستان به استثنای جاده «مله نی» هم اکنون باز و رفت وآمد در آن‌ها جریان دارد و کار بازگشایی جاده گیلانغرب به سمت دهستان حیدریه از محور مله نی نیز از صبح امروز شروع شده و تا ساعاتی دیگر این محور نیز بازگشایی خواهد شد.

ورود سامانه بارشی و بارش سنگین برف طی هفته گذشته راه ارتباطی ۷۰ روستای شهرستان گیلانغرب شد که همه عوامل ستاد بحران شهرستان و نیرو‌های نظامی و انتظامی و ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری، جمعیت هلال احمر، فوریت ها، شهرداری‌های گیلانغرب و سرمست، بخش خصوصی و یگان‌های نظامی در امر بازگشایی ۶۰۰ کیلومتر راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان مشارکت داشتند.

با تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه مشکلی در زمینه خدمات رفاهی روستا‌ها نداریم، ولی از مردم می‌خواهیم با توجه به برودت هوا، یخبندان و مه گرفتگی جاده‌ها و راه‌های ارتباطی منطقه از تردد‌ها و سفر‌های غیر ضرور پرهیز کنند.

انتهای پیام/ ط.پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.